XIMO I TONET IV, A LA FINAL DEL TORNEIG MANCOMUNITATS

El Torneig Mancomunitats de raspall ja té en Ximo i Tonet IV als seus primers finalistes, que han aconseguit este divendres la classificació per a la partida que val el títol en superar a Vercher i Sanchis per un ajustat 25-20.

La confrontació, que ha tingut lloc al trinquet de Piles, ha sigut molt bona. En el primer tram tal vegada massa clara per a la parella que ha ocupat el dau, encara que després de l’igual a 10 ha sigut una partida de poder a poder.

Després del 10-10 també s’ha continuat sumant des del dau, però els jocs han estat molt treballats i lluitats. A més a més s’han produït diferents ocasions per a trencar des del rest, sent les més destacades els dos vals tombats que han tingut Ximo i Tonet IV en el parcial que finalment ha suposat la igualada a 15 o la raspada de Sanchis des del 7 en el joc posterior que li ha caigut de la galeria.

En definitiva, ha estat una molt bona semifinal que ha agradat molt al públic que s’ha congregat en bon nombre al trinquet Ciscar. La segona semifinal es jugarà el pròxim dimecres a Guadassuar on Marrahí i Lorja jugaran contra Salelles II i Canari.

La sessió a Piles ha començat amb la partida que ha tancat la fase classificatòria del Trofeu Mancomunitats Joves en la qual Andreu i Sergi han superat amb claredat a Raúl i Rosen per 25-5. Amb este desenllaç, Andreu i Sergi es classifiquen per a la final, on es trobaran amb David i José.

TROFEU DE L’ARRÒS A SUECA

També este divendres ha estat prou animat el trinquet de Sueca amb motiu del començament del Trofeu de l’Arròs d’escala i corda. La primera semifinal ha estat favorable a Soro III i Salva, que s’han imposat a De la Vega i Álvaro Gimeno per 60-55.

La igualtat del marcador final s’ha donat durant tota la partida, que ha oferit molt bon joc dels quatre pilotaris i grans pilotades. Dins de l’equilibri, esment especial mereix l’actuació de Soro III.

La segona semifinal es jugarà el pròxim dilluns al mateix trinquet de Sueca. En este cas el cartell anuncia a Genovés II i Santi contra Giner i Tomàs II.

FINAL A VILA-REAL

Continuem amb la modalitat d’escala i corda, ara per a recordar que este dissabte conclou a Vila-real el Trofeu Diputació de Castelló. Els aspirants al títol són Marc i Jesús així com José Salvador i Nacho, que s’enfrontaran a les 18.00 hores en partida que serà retransmesa en directe per À Punt.

El fet que estes dues parelles estiguen en la final no és casualitat. Els quatre protagonistes estan rendint barbaritats des que es va reactivar la pilota i atenció perquè el trinquet de Vila-real és un recinte molt propici per al joc de tots quatre.

La sessió al trinquet Salvador Sagols començarà amb la final del mateix Trofeu Diputació de Castelló en la categoria de promoció: Diego i Guillem s’enfrontaran a Adrián, Vicent i Álvaro.

FRONTÓ A XERESA

I acabem amb la modalitat de les tres parets perquè este dissabte continua a la localitat de Xeresa el Trofeu Diputació de València de frontó. La partida enfrontarà als dos equips que a hores d’ara manen en la classificació, els líders De la Vega i Bueno així com Genovés II i Alejandro, que són segons. El duel començarà a les 19.30 hores amb entrada gratuïta.

Els vencedors aconseguiran la classificació per a la final. Els derrotats pot ser que també o tal vegada hauran d’esperar a conéixer el resultat de la partida programada el diumenge a Vinalesa que enfrontarà a Puchol II i Adrián contra Pere Roc II i Carlos.