La Copa Diputació de València – Caixa Popular inicia amb triomfs de Montserrat i El Genovés

Els equips de Montserrat i El Genovés han sigut els primers a sumar dos punts en la jornada inaugural de la Copa Diputació de València – Caixa Popular. Marc i Tomás II, parella montserratina, han aconseguit la victòria (60-50) davant Puchol II i Guillermo, formació de la Pobla de Vallbona en la modalitat d’escala i corda. Per la seua banda, Badenes i Tonet IV, representants genovesins, han ficat el 25-5 a l’electrònic del trinquet de Xeraco contra el conjunt local compost per Salelles II i Canari.

La Copa d’escala i corda Diputació de València – Caixa Popular ha viscut un triomf ajustat al trinquet Miguel Canya de la Pobla de Vallbona. La parella local s’ha vist perjudicada pel domini de Marc i Tomás II des de l’inici, especialment del mitger davant la irregularitat que ha mostrat Guillermo fins al 45-20. A partir d’ací, el duo de Puchol II ha reaccionat per igualar el marcador, primer a 45, i després a 50, encara que la iniciativa sempre ha correspost al conjunt guanyador. Amb 55-50, l’equip poblà ha tingut oportunitat de sumar el tanteig 55 a l’electrònic. Cal destacar l’actitud de Marc qui ha sigut constant i valent, fent gala de la seua habitual pegada. Com Puchol II i Guillermo han aplegat als 50 tantejos, han sumat una unitat per situar-se segons a una classificació que encapçalen Marc i Tomás II amb dos punts.

El grup A de la Copa de raspall Diputació de València – Caixa Popular està liderat per Badenes i Tonet IV amb dues unitats, mentre que Salelles II i Canari s’han quedat sense puntuar en caure per 25-5. No obstant la diferència al marcador, la parella de Xeraco ha merescut més del que ha dictat el resultat final. L’exemple més clar ha estat amb 10-5 a l’electrònic. El duo de Salelles II ha tingut l’oportunitat d’igualar a 10 en un joc llarg que ha durat vora vint-i-cinc minuts. Tot i esta opció, la formació del Genovés s’ha imposat en este tanteig i a partir d’ací, Tonet IV ha marcat el ritme fins al duel.

La següent partida de la Copa de raspall Diputació de València – Caixa Popular serà este dimecres al Nou Trinquet de Guadassuar amb l’enfrontament de Moltó i Josep (Barxeta) davant Ximo i Roberto (Sueca). Tanmateix, no serà fins este divendres quan reprenga la Copa d’escala i corda Diputació de València – Caixa Popular. Soro III i Jesús, formació representativa de Vila-real, actuaran com a locals al trinquet Salvador Sagols contra José Salvador i Javi, equip de Pedreguer-MasyMas.