El Trofeu Mestres de la Pilota en la modalitat d’escala i corda ha començat este dijous al trinquet Pelayo on Puchol II, Javi i Santi han superat per 60-30 a Giner, Jesús i Pere en la primera semifinal.
El trio vencedor ha estat molt bé des del primer fins al darrer quinze. La seguretat ha marcat l’actuació de totes tres línies, que s’han repartit perfectament la feina. Puchol II ha estat el component més determinant de l’equip i de la partida perquè a més de passar-ho tot ha sabut amagar la pilota amb gran qualitat.
La formació derrotada ha anat de més a menys. La punta de llança també ha estat darrere, en la figura de Giner, mentre que Jesús i Pere han estat un baluard en defensa, però els ha costat prou acabar el quinze.
La partida ha avançat amb els dos equips fent el joc del dau fins que els ara ja finalistes han trencat des del rest en aprofitar algunes errades dels rivals i han situat el marcador en 35-25. Posteriorment ha tornat a manar el trio que estava al dau, amb la qual cosa s’ha mantingut la distància de dos o tres jocs.
Ja en el tram final, Giner, Jesús i Pere han tingut val amb el marcador en 40-30 per a reduir el desavantatge a un joc, però finalment han sumat Puchol II, Javi i Santi (45-30). A continuació, un altre val blau que tampoc ha acabat de concretar-se i per tant 50-30 per als rojos. En els dos jocs següents, la superioritat dels vencedors ha estat molt clara.
La segona semifinal es jugarà el pròxim dissabte al mateix trinquet Pelayo on Pere Roc II, Tomàs II i Guillermo s’enfrontaran a Marc, Félix i Nacho. Eixa mateixa vesprada començarà al Trofeu Mestres de la Pilota en la modalitat de raspall. Serà al trinquet de Piles, on Ian, Seve i Lorja jugaran contra Marrahí, Brisca i Ricardet.