El Trofeu Mestres es desdobla amb el raspall

El XIV Trofeu Mestres – Ciutat de València d’escala i corda continua este dissabte la seua marxa després que Puchol II, Javi i Santi aconseguiren la classificació per a la final el passat dijous. Pelayo tornarà a acollir la celebració d’altra semifinal en una jornada on el Trofeu Mestres es desdobla amb el raspall. El trinquet Ciscar de Piles serà l’escenari que òbriga el teló de la competició en la modalitat de raspada amb la disputa de la primera semifinal. Ambdues instal·lacions iniciaran les seues partides a les 18.00 hores.

Pere Roc II, Tomàs II i Guillermo serà un dels trios que lluiten per una plaça a la final d’escala i corda. El de Benidorm no ha conquerit cap títol esta temporada, però no es dubta de la seua qualitat. Als seus 27 anys, Pere Roc II va ser semifinalista de la Copa Diputació de València – Caixa Popular amb Pere, però la derrota que li va fer més mal va ser a la final de la Lliga Bankia d’escala i corda. Precisament, els seus companys van ser els seus botxins. Guillermo i Tomàs II van alçar la Lliga amb Puchol II. El del Puig va repetir final a la Copa, però va caure curiosament contra el seu mitger, Tomàs II. El de Xaló és el pilotari més llorejat del món professional, juntament amb Puchol II. Tomàs II va emportar-se la Lliga i la Copa, els dos campionats més importants per un mitger, a més del Trofeu Diputació d’Alacant.

A l’altre costat de la corda estaran Marc, Félix i Nacho. El de Montserrat va ser el rest que va escriure el seu nom al quadre d’honor de la Copa amb Tomàs II. Així mateix, Marc també va ser el guanyador del Trofeu Diputació de Castelló, amb Jesús. Per la seua banda, l’èxit més gran de Félix esta temporada van ser les semifinals al Trofeu Diputació d’Alacant, el Generalitat Valenciana i la Copa, així com la final del Trofeu de la Pobla de Vallbona. Pel que respecta a Nacho, el de Beniparrell va ser finalista del Generalitat Valenciana i semifinalista de la Lliga.

es que el Trofeu Mestres es caracteritza per reunir als millors jugadors de la temporada i en la vessant del raspall, els noms al voltant del cartell no es queden darrere. IanSeve i Lorja encapçalen la primera semifinal amb dos finalistes de la Lliga Bankia – Trofeu Diputació de València. Seve i Lorja van claudicar contra El Genovés a la final lliguera, però la seua temporada no va quedar ací, especialment per al d’Alzira. Lorja també va acariciar la Copa i el II Torneig Mancomunitats, encara que va perdre eixes finals. Per la seua part, Ian va ser el botxí de Lorja a la Copa juntament amb Brisca. A més, el de Senyera va arribar a la final del Generalitat Valenciana amb Sanchis i a les semifinals de l’Individual Bankia – Trofeu President de la Generalitat, on va caure davant Moltó, i la Lliga.

Enfront d’este trio estaran Marrahí, Brisca i Ricardet. El de Castelló és la referència de l’equip pels seus resultats esta temporada i per la seua trajectòria. Amb LorjaMarrahí va formar una parella que va quedar-se a les portes de conquerir el II Torneig Mancomunitats i la Copa, víctima a este últim campionat del seu company al Mestres, Brisca. Per la seua banda, Ricardet va assaborir les semifinals de la Lliga i va escriure el seu nom al quadre d’honor de la Copa 2 Comunitat de l’Esport – Caixa Popular, juntament amb Vicent.