El dimecres és el dia de partida del trinquet de Guadassuar, on la sessió comença amb una partida de raspall i acaba amb una altra d’escala i corda. Este dimecres també succeirà així, amb la diferència que al recinte de la Ribera arriba el Trofeu Mixt Masymas, amb el que això implica d’oferir un cartell replet de primeres figures.
El torneig completarà les segones semifinals i en la de raspall hi ha hagut un canvi per la baixa per lesió de Marrahí, que ha cedit el seu lloc a Moltó perquè forme parella amb Seve. Enfront es manté la presència de Vercher i Brisca.
Atenció a la parella anunciada en primer lloc perquè ve de guanyar el Trofeu Ajuntament del Genovés i que té a un Moltó especialment inspirat en este tram final de l’any mentre que Seve ha estat i continua sent un dels pilotaris més destacats del present curs.
Ara bé, si de jugadors destacats es tracta, Vercher és un altre que tanca l’any 2021 amb un excel·lent en la seua avaluació. I si el Piles té davant un punter de total garantia com Brisca, ‘la feina és dels altres’.
A continuació, en la semifinal d’escala i corda, Puchol II i Pere jugaran contra Giner i Tomàs II.
Amb este cartell succeeix una cosa similar: quatre pilotaris de prestigi que afronten la seua estrena en el torneig estant ‘com una poma’.
Amb Puchol II basta amb recordar que és el gran dominador de la modalitat mentre que el seu company Pere ha signat una campanya espectacular, sent un dels mitgers més segurs i decisius del joc d’aire.
Enfront, Giner continua pujant i encara no sabem quan tocarà el sostre, però el ben cert és que el de Murla delecta en cada competició en la qual hi participa. I Tomàs II, senzillament, és un dels imprescindibles quan està al seu nivell i ara ho està.
Salelles II i Tonet IV en raspall i De la Vega i Félix en escala i corda, esperen als vencedors d’esta nova sessió doble de primeres figures. Les finals es jugaran el pròxim dissabte al trinquet de Pedreguer.