El Trofeu EnerHI de frontó completarà este dimecres la cinquena partida de la fase regular. Serà a la localitat de Quart de les Valls, on Genovés II i Salva Palau s’enfrontaran a José Salvador i Adrián de Quar de Poblet. I perquè la calor no siga un problema, es jugarà a les 22.00 hores.
A més de l’interés merament esportiu, la partida també tindrà la seua part d’emotivitat. I és que Genovés II està ja en la recta final abans del seu comiat com a pilotari i segurament que l’afició de les Valls, on la pilota està molt arrelada, li farà saber la seua estima, com li està passant per tots aquells escenaris on està completant les seues últimes aparicions de blanc.
Tornant al campionat, per a les dos parelles serà la segona partida i ambdues van caure en la seua estrena davant els mateixos rivals, Pere Roc II i Alejandro.
Genovés II i Salva Palau, que repeteix com a substitut de Giner, van cedir per un ajustat 41-39. En eixa ocasió van formar al contrari del que deia el cartell, amb el jugador d’Alginet fent les funcions de saguer i el del Genovés davant. Com el resultat va ser més que òptim, perquè es van quedar a solament dos tants de la victòria davant uns rivals que van jugar moltíssim, es podria espera que repeteixen posició. Amb esta distribució, la parella s’assegura contundència darrere i molta tècnica per a la definició.
El mateix es podria dir de José Salvador i Adrián, ja que el braç del pilotari de Quart de les Valls és dels més poderosos mentre que el de Quart de Poblet domina perfectament el joc en els quadres davanters.
La seua estrena, amb derrota per 41-25, no va permetre puntuar. Algunes errades en moments puntuals i la falta d’acoblament per a repartir-se la feina van penalitzar a la parella, encara que també van demostrar durant diferents fases de la partida que tenen mans per a arribar lluny en el campionat.
FRONTÓ A LES USERES
Este dimecres hi haurà una altra partida de frontó de primer nivell, en este cas a la localitat de Les Useres, corresponent a la iniciativa que duen a terme l’empresa EnerHI i la Fundació de promoure la pilota a les comarques del nord.
El cartell ha variat per la convocatòria de Salva Palau per a jugar a Quart de les Vall, però continua sent potent. Ara és Puchol II i Pablo de Borriol contra Julio Palau i Álvaro Gimeno, que s’enfrontaran a partir de les 19.00 hores.