LA SEGONA FASE DE LES LLIGUES CAIXABANK OBRI ESTE DIVENDRES A VILAMARXANT I EL GENOVÉS

És el moment de la segona fase a les Lligues CaixaBank. De res importa el que haja passat anteriorment, ja que tot comença de zero. Queden sis equips en cada modalitat que lluitaran per ser els semifinalistes. Els trinquets de Vilamarxant i El Genovés seran el punt de partida d’esta ronda a partir d’este divendres en un horari de les 18.30 hores.

La segona fase de la XL Lliga CaixaBank de raspall obrirà a la localitat genovesina amb les dues formacions que van acabar al capdavant de la primera fase. A les 18.30 hores i en directe per Proximia TV, els equips representatius de La Llosa de Ranes, amb Iván, Murcianet i Ricardet, i del Genovés, s’enfrontaran com a punt de partida de la segona ronda.

Iván, Murcianet i Ricardet van ser el trio més destacat en la primera fase. Amb només una derrota en el seu haver, els de La Llosa de Ranes van acabar amb el lideratge gràcies als onze punts que van acumular. Un equip on Iván demostra cada dia que és la gran alternativa i el rest més en forma de l’actualitat. Per la seua part, Murcianet continua creixent amb bona nota com a mitger, ben dirigit per Ricardet, el qual és matador al capdavant.

Ian, Tonet IV i Bossio van finalitzar l’anterior ronda com a segons classificats amb 9 punts. Una posició que van assolir en l’última jornada i que demostra l’evolució positiva dels del Genovés en la primera fase. En este cas, Tonet IV ha exercit com el número u en les situacions crítiques, molt ben defensat per darrere amb Ian, mentre que Bossio ha intervingut en quinzes decisius en la punta.

XXXII LLIGA CAIXABANK D’ESCALA I CORDA

El trinquet de Vilamarxant serà este divendres el tret d’eixida de la XXXII Lliga CaixaBank d’escala i corda. A les 18.30 hores, els equips representatius de Vila-real, amb José Salvador, Nacho i Guillermo, i de Pedreguer-MasyMas, amb Giner, Salva i Conillet, es veuran les cares després d’una primera fase on ambdós combinats van concloure amb set punts.

José Salvador, Nacho i Guillermo van finalitzar per davant, en la tercera plaça, a causa de tindre un millor coeficient de tantejos. Ambdues formacions van haver de patir fins a la data final per a aconseguir el bitllet per a la segona fase. Mentre que els vila-realencs van véncer en la jornada final, esta victòria va ajudar als pedreguers, ja que els alacantins van certificar la classificació amb només un punt.

Respecte a l’actuació d’ambdós conjunts ha estat irregular en la primera fase i això els va dur a jugar-se el passe fins al final. Cal destacar que en l’equip pedreguer Salva entra com a substitut de Javi al mig, a causa d’un trencament muscular al pectoral que el deixa fora d’esta jornada.