XIMO I RAFA SÓN ELS SEGONS FINALISTES DE LA LLIGA2 DE RASPALL

La Lliga2 de raspall ja té cartell per a la final amb la disputa este dimarts al trinquet d’Oliva de la tornada de la segona semifinal. Ximo i Rafa de Gavarda seran qui jugaran pel títol en superar en partida i posteriorment en la pròrroga a Boronat i Bossio.

La partida s’ha decidit pel resultat de 25-0. En estos cinc jocs, Ximo i Rafa de Gavarda han ratllat a un nivell senzillament espectacular. Ambdós han eixit al trinquet a mossegar i tirant-li cap i tot a cada pilotada per a igualar l’eliminatòria. Però és que no solament han sigut les ganes; també el nivell oferit i l’altíssim encert en les seues accions, la qual cosa no ha permés a Boronat i Bossio fer cap joc.

Amb la semifinal igualada a victòria s’ha disputat la pròrroga al millor de tres jocs, que s’ha decidit del costat de Ximo i Rafa per 10-5. Per tant, màxima emoció per a decidir la plaça en la final, amb les dos parelles donant la seua millor versió en l’afegit de l’eliminatòria.

Ximo i Rafa pugnaran pel títol contra Bonillo i José el pròxim dissabte al trinquet de Bellreguard en partida que serà retransmesa en directe per À Punt.

En la Lliga2 d’escala i corda queden per disputar-se les partides de tornada de les dos semifinals. La pròxima es jugarà este dijous a Pelayo on Julio Palau, Carlos i Guillermo defensaran davant Carlos Donat, Conillet i Marc Barber la victòria aconseguida el passat dilluns a La Pobla de Vallbona.