JORNADA NOCTURNA AMB FRANCÉS I JESÚS COM A TRIOMFADORS EN EL DIPUTACIÓ D’ALACANT, I LA COSTERA – LA CANAL DE NAVARRÉS EN EL MANCOMUNITATS

La jornada d’este divendres s’ha viscut d’una manera diferent. El X Trofeu Diputació d’Alacant i el V Torneig Mancomunitats de raspall s’ha disputat en un horari nocturn acabant les partides més enllà de la mitjanit. Així, Francés i Jesús han eixit victoriosos en el campionat alacantí, mentre que l’equip de la Costera – la Canal de Navarrés, amb Moltó, Tonet IV i Raúl, també va triomfar per a classificar-se a la final del segon ‘minitorneig’ del trofeu de la raspada.

Francés i Jesús són nous semifinalistes del X Trofeu Diputació d’Alacant en la modalitat d’escala i corda. Tot és gràcies al seu triomf sobre Puchol II i Conillet per 60-45 al trinquet de Benissa. Encara que el vinalesí i el d’Orba han començat ben forts, la reacció dels vencedors ha sigut aclaparant. Puchol II i Conillet s’han imposat d’inici per a situar el marcador en 15-30. Això no obstant, en el moment que Francés i Jesús s’han activat, la partida ha sigut seua. I no per desmereixement dels derrotats. Quinzes disputats que caient en favor dels guanyadors, encara que cal dir que Francés anava a més amb els passos dels jocs. El lluminós ha capgirat a 40-30 i, tot i que Puchol II i Conillet, han igualat a 40, la partida ha estat més favorable per als ja semifinalistes. Francés i Jesús jugaran el dia 27 a Ondara contra Mario i Javi o Pere Roc II i Héctor.

RASPALL

Moltó, Tonet IV i Raúl, trio representatiu de la Costera – la Canal de Navarrés, disputaran la final del segon ‘minitorneig’ del V Torneig Mancomunitats de raspall. La victòria d’este divendres a Ontinyent sobre l’equip de la Safor, amb Vicent, Brisca i José, per 30-10, ha significat el bitllet i els primers dos punts en el tauler.

Els aficionats presents al recinte ontinyentí han viscut una gran batalla de mitgers entre Tonet IV i Brisca. Un autèntic duel on cadascun responia ben fort als atacs de l’altre, encara que a la llarga es va imposar el físic i caràcter del número u. Després d’haver guanyat el primer joc, els costeruts han perdut els dos següents en favor dels saforencs. A partir d’ací, els rojos s’han adjudicat la resta dels tantejos gràcies al seu encert a l’hora de tancar quinzes, encara que el marcador hauria d’haver estat més igualat pel vist sobre les lloses.

Així mateix, Ontinyent també ha acollit la semifinal del Torneig Mancomunitats Joves on Bonillo i Momparler s’han revenjat de Joan i Sergi. Després de caure en la final del primer ‘minitorneig’, la parella de la Safor ha pogut refer-se amb un 25-20 sobre la de la Costera – la Canal de Navarrés. Un duel que ha pogut caure per a qualsevol costat, ja que amb 20-10, Bonillo i Momparler han disposat de val per acabar la partida, mentre que Joan i Sergi també han tingut un val per a guanyar amb iguals a 20.

Amb este resultat, Bonillo i Momparler tenen ara quatre punts, mentre que Joan i Sergi guarden cinc unitats per a liderar el tauler.