ADEU AGOST, HOLA SETEMBRE

La programació estival de la pilota d’elit va arribant a la seua fi esta setmana amb la conclusió dels últims campionats que s’han celebrat al llarg del mes d’agost. Primer serà el torn de l’escala i corda amb la consecució del II Trofeu de l’Arròs de Sueca. El frontó celebrarà la final del XVI Trofeu Diputació de València a Almussafes. Per la seua part, el raspall arranca este cap de setmana amb les primeres partides de la Copa Diputació de València – Caixa Popular.

El trinquet Eusebio de Sueca decidirà este divendres a la parella campiona del II Trofeu de l’Arròs. Giner i Tomàs II s’enfrontaran amb Soro III i Pere a partir de les 18.30 hores per a resoldre la gran final. La formació alacantina va superar a Puchol II i Héctor per 60-45 en la primera semifinal, mentre que Soro III i Pere van eliminar a Salva Palau i Félix per 60-50. En este cas, el de Massamagrell defendrà la corona que va conquerir en l’edició passada amb Salva.
El frontó José Ventura Salvador d’Almussafes serà l’escenari de la gran final del XVI Trofeu Diputació de València de frontó este diumenge a les 11.00 hores i en directe per À Punt. De la Vega actuarà davant els seus veïns en cerca del quart títol d’este campionat. L’almussafenc ho farà amb Adrián de Quart de Poblet després de finalitzar la fase regular en el segon lloc de la classificació. Els seus contrincants seran José Salvador i Álex de Paterna. Invictes en la primera ronda, esta parella va concloure al capdavant del tauler amb vuit punts.

Així mateix, la VII Copa Diputació de València de raspall iniciarà al trinquet del Genovés este divendres. A partir de les 18.30 hores i en viu per ‘Proximia TV’, l’equip de Sueca, amb Vicent i Lorja, es mesurarà amb el representatiu de Barxeta, amb Moltó i Roberto. La competició continuarà este cap de setmana en La Llosa de Ranes i Ontinyent.