Arriba el cap de setmana i amb ell un bon nombre de partides especials i força interessants per la qualitat dels seus cartells i del que està en joc, ja que la majoria corresponen a tornejos de prestigi.
Este divendres hi haurà quatre partides que se n’ixen de la norma. Començant pel que ja està en marxa, al trinquet d’Almassora es jugarà la primera semifinal del Trofeu Diputació de Castelló.
Marc i Santi o Salva Palau i Javi (19.00 hores); estes són les parelles que aspiren a ocupar el primer lloc en la gran final de la competició més rellevant de les disputades íntegrament en la província de Castelló. Es tracta de quatre pilotaris de molta pegada, amb el quinze fixat en el cap i amb mans per a buscar-lo de manera directa i sense massa contemplacions.
L’actuació dels quatre pilotaris en els quarts de final va ser molt destacada i permet presagiar una gran batalla en la casa del gran Antoniet. Marc i Santi es van desfer de Pere Roc II i Jesús mentre que Salva Palau i Javi van eliminar a Giner i Héctor.
FRONTÓ
I d’Almassora ens n’anem a Chera, on a les 19.30 hores d’este divendres comença el XVIII Trofeu de Frontó, on les figures del trinquet es troben amb els especialistes més reputats de les tres parets valencianes.
La jornada inaugural ha canviat perquè Francés, que forma equip amb De la Vega, no serà de la partida i ha hagut de deixar el seu lloc a Bueno. Cap problema, perquè el mitger de Meliana ha demostrat en infinitat d’ocasions que coneix a la perfecció la pilota de tec.
Enfront estaran Pere Roc II i Carlos. El de Benidorm defensa el títol que l’any passat va aconseguir amb Alejandro i el de Massalfassar ha tornat a ser convocat per a este torneig per trobar-se en un molt bon moment de forma.
FESTES
Passem a les partides de festes i a la modalitat de raspall. I és que al trinquet de Piles, la sessió habitual del divendres s’ha passat a la nit per a ajudar a la Festa de la Joventut del poble. A les 22.30 hores hi haurà exhibició d’escoles i a les 23.00 hores el plat fort amb Vicent i Tonet IV enfrontant-se a Vercher i Seve, amb 300 euros de premi per als guanyadors.
Una altra partida de festes d’este divendres està programada a Dénia, en este cas en la modalitat d’escala i corda. Giner i Héctor jugaran contra Diego, Pere i Conillet a les 20.00 hores.