El XXXIV Campionat Individual Bankia de raspall – Trofeu President de la Generalitat Valenciana va prenent forma. El quadre d’octaus de final ha conegut un nou ocupant este dimarts. Badenes s’ha classificat per al mà a mà després de superar en la prèvia a Murcianet. El rest de Xeraco ha col·locat el 25-5 en el lluminós de Castelló després que el seu rival haja convertit el primer joc.
Badenes tindrà davant a Marrahí als octaus de final en una partida que es disputarà el dimarts 10 de novembre al trinquet de Castelló.
La següent eliminatòria prèvia del mà a mà de raspall serà entre Canari i Vicent, este divendres al Genovés.
Tanmateix, este divendres continuarà el XXXV Campionat Individual Bankia d’escala i corda – Trofeu President de la Generalitat Valenciana amb tres partides que enfrontaran a Soro III i Giner, Pere Roc II i Nacho, i Pere i Santi.