La final del Trofeu Gregori Maians d’Oliva canvia en la seua configuració i passa a ser Salelles i Brisca contra Ian, Seve i Sergi. El motiu d’esta variació és l’absència de Tonet IV, per causes no justificades. La Fundació procedeix a obrir el corresponent expedient al jugador.
La final es jugarà el pròxim dissabte al trinquet d’Oliva, a partir de les 18.30 hores. El torneig, que enguany celebra els vint-i-cinc anys de vida, va començar el passat dilluns amb la disputa de la primera semifinal, en la qual Ian i Tonet IV van superar a Vicent i Canari per 25-10.
Este mateix resultat es va repetir en la segona semifinal, disputada l’endemà, dimarts 15 d’agost, en este cas amb victòria per a Salelles II i Brisca davant Moltó, Lorja i Raúl.
El dissabte, la sessió al trinquet d’Oliva començarà a les 17.00 hores amb la final de la categoria joves, que enfrontarà a Miquel i Bossio contra David i Marc.
