CASTELLÓ DE RUGAT CELEBRA EL SEU ANIVERSARI AMB DOS PARTIDES REPLETES DE FIGURES

El trinquet de Castelló de Rugat torna a obrir les portes este dimecres, però en esta ocasió amb una programació molt especial per a celebrar un fet molt especial: la seua inauguració, que va tindre lloc el 27 de juliol de 1983.

La sessió constarà de dos partides, repletes de primeres figures de les modalitats d’escala i corda i raspall. De fet estaran els que perfectament poden ser considerats els millors pilotaris del moment. I perquè cada lluita tinga un incentiu extra, s’han fixat premis de 500 euros en cadascuna.

La vesprada arrancarà amb la corda penjada perquè Puchol II i Tomàs II juguen contra De la Vega i Nacho.

No cal dir de l’entitat dels quatre pilotaris, que a més es troben en un moment de forma excepcional, segons s’ha pogut comprovar en les seues últimes aparicions. A més a més, les dos parelles coincideixen en el fet de ser tremendament tècniques, amb la qual cosa s’espera un duel de molta qualitat.

A continuació es jugarà a raspall i el cartell també és per a emmarcar: Salelles II i Tonet IV contra Vercher i Brisca.

També es tracta de quatre jugadors de referència que estan de dolç, així com de dos parelles que ofereixen pegada i tècnica a parts iguals.

PARTIDES DE FESTES

Este dimecres també destaca la partida programada a la localitat alacantina de Benigembla per a commemorar les festes locals. Es jugarà a galotxa, al carrer Mig, amb Giner, Álvaro Gimeno i Carlos mesurant les seues forces davant Salva Palau, Santi i Conillet (19.30 hores).

Partida de festes també hi ha hagut este dimarts a la localitat de Barxeta, en este cas en la disciplina de raspall. Moltó i Sanchis han superat per 40-30 a Ian i Pablo en un duel que ha deixat molts bons moments i que ha congregat a un gran nombre de veïns al carrer de joc.