FUNPIVAL - Fundació de la Comunitat Valenciana per la Pilota Valenciana
info@funpival.es 664 654 687

La Fundació per la pilota valenciana s’ha vist obligada a tramitar a tots els seus treballadors un Expedient de Regulació Temporal d’Ocupació, per força major, regulat en el RD 1483/2012 de 29 d’Octubre i en el RD 1484/2012 de 29 d’Octubre, a fi de donar compliment al que es disposa en l’art. 10 del Reial decret 463/2020 de 14 de Març, pel qual es declara l’estat d’alarma per a la gestió de la situació de crisi ocasionada pel COVID-19, sobre mesures de contenció en l’àmbit de l’activitat comercial, equipaments culturals, establiments i activitats recreatives, activitats d’hostaleria i restauració, i altres addicionals, que especifica, textualment, en el seu apartat 3: “Se suspén l’obertura al públic dels museus, arxius, biblioteques, monuments, així com dels locals i establiments en els quals es desenvolupen espectacles públics, les activitats esportives i d’oci indicats en l’annex del present reial decret”.

Des de la Fundació per la pilota valenciana confiem i esperem que esta situació de crisi sanitària no es demore massa en el temps. És un desig que fem pensant en el benestar de la societat en general, però també en el dels nostres treballadors.

Compateix -