DE LA VEGA I GUILLERMO COMPLETEN EL CARTELL DE LA FINAL DEL TROFEU ENERHI DE FRONTÓ

El Trofeu EnerHI de frontó ja té definida la final després de la disputa, este dimecres, de les partides programades a les localitats de Dénia i la Pobla de Vallbona. Finalment, Pere Roc II i Alejandro, que ja hi tenien la plaça assegurada, s’enfrontaran a De la Vega i Guillermo.

El cartell de la partida on es resoldrà el títol el diumenge 4 de setembre a Almussafes s’ha concretat amb el duel que ha tingut a Dénia on De la Vega i Guillermo han aconseguit la classificació en superar Genovés II i Salva Palau per un ajustat 41-35.

La partida ha estat molt bona. Primer han dominat Genovés II i Salva Palau, que una vegada més han format amb el pilotari d’Alginet darrere i el seu company davant. Fins a dotze tants d’avantatge han aconseguit els dos amb el marcador en 26-12 gràcies a les canonades del saguer i a la qualitat del davanter.

Però, per a qualitat, la de De la Vega, que ha sigut el gran artífex de la remuntada i posterior victòria. Molt ben acompanyat per Guillermo, que ha disparat canonades i ha fet prou de mal amb el traure, encara que la definició del d’Almussafes ha estat decisiva. Els ara ja finalistes han retallat distàncies a poc a poc i amb complicacions; també aprofitant alguna errada no forçada dels rivals, però el cas és que la partida ha arribat a la recta final amb les dos parelles igualades a 34, moment en el qual De la Vega ha fet un pas endavant per a aconseguir el triomf.

Pel que fa a la partida de la Pobla de Vallbona, Puchol II i Bueno havien de guanyar José Salvador i Adrián per a mantenir opcions de classificar-se i ho han aconseguit, en el seu cas per 41-29. Però amb el desenllaç de Dénia han quedat matemàticament descartats.

La confrontació ha tingut dos parts molt diferenciades. La primera, de clar domini de Puchol II i Bueno, que també han repetit amb el de Meliana darrere i el de Vinalesa davant. 23 per 3 ha arribat a reflectir el marcador a favor seu i la supremacia era molt evident.

Després, José Salvador i Adrián han oferit la seua vertadera versió. I amb la millora ha arribat l’equlibri, els bons intercanvis i els tants de mèrit a un i l’altre costat. La diferència era massa per a remuntar perquè Puchol II i Bueno han mantingut el bon nivell, però el resultat ha acabat sent més digne per als derrotats.

TROFEU DE FESTES DE CASTELLÓ, A LA RIBERA

Passem ja a l’activitat d’este dijous on destaca especialment la disputa de la segona semifinal del Trofeu de Castelló. El recinte de la Ribera està completant una setmana repleta de bona pilota amb motiu de la commemoració de les seues festes i en esta ocasió toca enfrontar a Vicent i Murcianet contra Ian i Raúl.

Que en el cartell estiguen els tres campions de la Lliga ja demostra l’entitat de la partida. La de Vicent i Murcianet és una parella elèctrica, contundent, ràpida i letal. I la de Ian i Raúl segura, pràctica i resolutiva. Diferents, però igualment capacitades per a optar a jugar la final del pròxim dissabte, on ja esperen Marrahí i Tonet IV.

Abans, el divendres, al trinquet de Castelló es penjarà la corda perquè Marc i Santi s’enfronten a Pere Roc II i Pere. En esta partida, l’entrada al trinquet serà gratuïta per cortesia de l’ajuntament de Castelló.

MÉS PARTIDES DE FESTES

Seguint amb la programació d’este dijous, que és molt extensa, també cal destacar les partides de carrer programades per a celebrar les festes patronals.

Tres seran de raspall; dos d’elles en la modalitat masculina. A Palma de Gandia i en el carrer Sant Cristòfol, Ximo i Tonet IV s’enfrontaran a Salelles II i Seve. I a Almiserà, al carrer la Creu, Montaner i Néstor jugaran contra Moltó o Lorja. La tercera serà de xiques, en el carrer Sant Francesc d’Almoines on Àngela, Andrea i Lucia s’enfrontaran a Júlia, Sandra i Patri.

A més hi tindrem una partida de frontó al poliesportiu municipal d’Alginet, amb Salva Palau i Francés mesurant les seues forces davant Julio Palau i Bueno. I una altra de galotxa al carrer del Pla de les Herbes, en este cas amb Marc i Hilari enfrontant-se a Diego d’Onda i Álvaro Gimeno.