Dilluns 23 d'octubre_2023
a les: 22.43h Funpival
DÉNIA S’APROPA A LES SEMIFINALS DE LA COPA CAIXA POPULAR I BENIDORM HAURÀ DE JUGAR ELIMINATÒRIA
La Copa Caixa Popular en la modalitat d’escala i corda ha visitat este dilluns el trinquet de la Pobla de Vallbona on l’equip de Dénia de José Salvador i Tomàs II ha superat al de Benidorm amb Pere Roc II i Santi per 60-50.
La derrota, tercera en la ronda en curs, deixa a Pere Roc II i Santi sense opcions d’acabar primers, posició que atorga la classificació directa per a les semifinals. Així les coses, els representants de Benidorm hauran de jugar-se la passada a la fase final en una eliminatòria contra els segons o els tercers del Grup A.
Per la seua part, José Salvador i Tomàs II són encara més líders del Grup B i, amb tres victòries en altres tantes partides disputades, estan molt a prop d’aconseguir el bitllet directe per a les semifinals. Això sí, matemàticament encara podrien quedar segons perquè, Salva Palau i Javi, representants de Vila-real, estan a falta de dos partides i tenen opcions de concloure líders.
Pel que respecta a la partida, cal assenyalar que ha sigut molt bona. Els quatre pilotaris li han tirat a la pilota amb molta intensitat i encert, des del primer fins a l’últim quinze. I com que el nivell era molt alt i ningú afluixava, la pilota anava i tornava prou vegades fins que es concretava el quinze.
Dins de la igualtat, en un primer moment han dominat en el marcador José Salvador i Tomàs II, però solament per un joc d’avantatge i gràcies principalment a les rematades del mitger de Xaló.
A la meitat de la partida aproximadament, i continuant amb una tònica de màxim equilibri, Pere Roc II i Santi s’han posat per davant per primera vegada (30-35) i han mantingut el joc d’avantatge fins que el marcador ha reflectit iguals a 45. En este tram, amb els quatre pilotaris ratllant molt, el més determinant ha estat l’esquerrà de Benidorm.
Ja en la recta final, José Salvador i Tomàs II han tornat a ficar-se per davant, després de molta brega, i en este cas amb l’escaleter de Quart de les Valls com a gran protagonista per a la capacitat per a tornar-ho tot i les seues pilotades de quinze. I amb quasi la mateixa intensitat que en el començament, però després de dos hores de batalla, la parella de Dénia ha certificat la victòria.
DIMECRES A GUADASSUAR I CASTELLÓ DE RUGAT
La competició continuarà el dimecres al trinquet de Guadassuar on l’equip de la Pobla de Vallbona de Puchol II i Álvaro Gimeno s’enfrontarà al de Montserrat de Marc i Conillet. En este Grup A està confirmat que Francés i Hilari seran primers, i per tant semifinalistes. En conseqüència, el duel serà per la segona i la tercera posició.
També el dimecres es jugarà la primera eliminatòria de la Copa Caixa Popular de raspall per a adjudicar les dos places que queden lliures en les semifinals. Serà al trinquet de Castelló de Rugat amb l’enfrontament entre l’equip de la Llosa de Ranes de Montaner i Seve i el de Castelló amb Marrahí i Raúl.
COPA2
En la Copa2, la competició en la modalitat de raspall ha tingut partida este dilluns a Xeraco on David i Momparler han superat a David i Ibiza per 25-10. La parella vencedora s’ha assegurat amb esta victòria acabar líder del Grup B mentre que la derrotada continua en la segona posició.
"Som pilotaris i ens agrada jugar". Ja teniu la cançó 'Va de bo' a YouTube
Dilluns 23 de desembre_2024
DANI MIQUEL CONVIDA A PARTICIPAR ALS MÉS MENUTS EN EL VIDEOCLIP DE LA CANÇÓ ‘VA DE BO’
Dijous 28 de novembre_2024
MOLT INTERESSANT POSADA EN COMÚ D'EXPERIÈNCIES I VALORACIONS EN LA 'JORNADA CLUBS DE RASPALL'
Dissabte 14 de setembre_2024
Contacte
Fundació de la Comunitat Valenciana per la Pilota Valenciana
C/ Sant Francesc de Borja Nº 56
CP:46701 - Gandia
Telèfon: 664 65 45 87
Email: info@funpival.es