EL CAMPIONAT INDIVIDUAL CAIXABANK- TROFEU PRESIDENT DE LA GENERALITAT CONTINUA A SUECA I VILA-REAL

El XXXVI Campionat Individual CaixaBank – Trofeu President de la Generalitat d’escala i corda continua este divendres amb les primeres eliminatòries del Grup Imparell als trinquets de Sueca i Vila-real.

Puchol II arranca la defensa del títol contra Guillermo, en una partida que es jugarà al trinquet Eusebio de Sueca a les 18.00 hores. El de Vinalesa afronta este repte després d’una temporada on va arribar a les semifinals de la Lliga CaixaBank, ha aconseguit alçar el II Trofeu Levante UD i ha finalitzat en el tercer lloc del V Trofeu Villarreal CF. A l’edició passada, Puchol II va rendir a un alt nivell i això es va reflectir en els resultats. Cap contrincant va poder passar dels 30 tantejos i després de superar a Marc, Santi i Salva Palau, el rest de l’Horta Nord va véncer a De la Vega en la gran final. Per la seua banda, Guillermo arriba als huitens de final després de classificar-se en la prèvia. El del Puig va aconseguir el triomf contra Mario per 60-30, en un duel que també es va jugar a la instal·lació suecana.

L’altra partida del Grup Imparell serà la corresponent a Genovés II i Jesús Saiz. El rest genovesí arriba al mà a mà com a cap de sèrie gràcies al seu rendiment en l’edició anterior. Genovés II va arribar fins als quarts de final, on va caure en mans de Salva Palau. Abans, el de la Costera va superar a Álvaro Gimeno. Per la seua banda, Jesús Saiz jugarà els huitens de final perquè va aconseguir el passe a la prèvia. El recent campió de l’Individual Sub-23 va mesurar-se amb Pablo de Borriol al trinquet Salvador Sagols de Vila-real i va situar el 60-40 al lluminós. Precisament, el recinte castellonenc serà l’escenari del duel entre Genovés II i Jesús Saiz que iniciarà a les 18.30 hores.

La resta d’eliminatòries es disputaran este dissabte. Jose Salvador i Pablo de Sella al trinquet de Pelayo, mentre que el duel entre Giner i Kruithof es resoldrà a Pedreguer.