El II Trofeu Mestres de raspall continuarà la seua trajectòria este dijous al trinquet de Bellreguard amb la celebració de la segona semifinal. Tonet IV i Moltó es tornaren a veure les cares després de la final de l’Individual que va caure en mans del mitger, però en esta ocasió estaran acompanyats. El del Genovés formarà amb Vicent al rest i Néstor a la punta, mentre que el de Barxeta jugarà amb Canari i Roberto, en una partida que iniciarà a les 18.00 hores.
Tonet IV ha sigut el gran protagonista de la temporada 2020 en la modalitat de raspall, i això l’ha dut al Mestres. Campió de la Lliga Bankia – Trofeu Diputació de València i del Campionat Individual Bankia – Trofeu President de la Generalitat, el genovesí també ha conquerit enguany el II Torneig Mancomunitats. I és que Tonet IV no ha baixat de les semifinals en este 2020, caient per 25-20 les altres dues competicions que ha disputat, Generalitat Valenciana i Copa.
El del Genovés estarà acompanyat per un jugador amb el qual ha coincidit esta temporada. Amb Néstor a la punta, ambdós pilotaris van alçar la Lliga, únic èxit del de Pego a escala de resultats. Per la seua banda, Vicent ha aparegut en l’escena professional participant en els primers campionats oficials i conquerint la Copa 2 Comunitat de l’Esport – Caixa Popular, amb Ricardet.
A l’altre costat estaran Moltó, Canari i Roberto. El de Barxeta buscarà el seu primer títol de la temporada després de revitalitzar-se amb l’Individual. Moltó havia quedat fora de les fases eliminatòries a tots els campionats fins a aplegar a la seua competició fetitxe. El mà a mà ha donat vida a Moltó, el qual voldrà continuar amb este estat de forma a Bellreguard.
Tanmateix, Canari si que va poder gaudir de la glòria dels títols amb la consecució del Generalitat Valenciana, amb Vercher. A més, va quedar-se a les semifinals del Mancomunitats amb Salelles II. Per la seua part, Roberto va formar amb Vercher, una de les parelles més regulars de la Copa a la fase de grups. Això els va permetre classificar per a semifinals, on va concloure el seu camí.
El guanyador d’esta eliminatòria s’enfrontarà en la final contra Marrahí, Brisca i Ricardet, els quals van superar a la semifinal a Ian, Seve i Lorja per 25-20. Una final que es disputarà este dissabte 19 de desembre a les 17.00 hores al trinquet de Pelayo, i a continuació es resoldrà el XIV Trofeu Mestres – Ciutat de València d’escala i corda entre els equips de Puchol II, Javi i Santi; i Marc, Félix i Nacho. La gran novetat és que ambdues es podran seguir en directe en línia en la web d’À Punt: https://apuntmedia.es/va/