El II Torneig Mancomunitats ja coneix a les quatre parelles que jugaran les semifinals. Ximo i Tonet IV han sigut els últims que han confirmat la seua presència a la següent fase. La victòria d’este diumenge a Bellreguard davant Punxa i Seve per 25-10 va classificar-los per a les eliminatòries, i també va deixar sense opcions als seus rivals. Tanmateix, Salelles II i Canari, qui estaven a l’expectativa del que passara a la Safor, també accedeixen a la pròxima ronda. Això ha sigut possible perquè Punxa i Seve no han aplegat a un tanteig de 15, una anotació que els atorgava la plaça semifinalista a ells. Així doncs, Ximo i Tonet IV han acabat al capdavant del grup A amb cinc unitats, les mateixes que Salelles II i Canari, encara que el coeficient de tantejos d’estos últims era inferior. Per la seua banda, Punxa i Seve han finalitzat al tercer lloc amb 4 punts i Moltó i Néstor han tancat el grup amb una unitat al seu caseller.
Encara que es les semifinals ja saben als seus participants, els encreuaments no estan definits. Al grup B encara queda una jornada per disputar-se. Marrahí i Lorja, i Vercher i Sanchis són les dues parelles que disputaran les semifinals però ambdues formacions sumen 4 punts i segons els últims resultats, qualsevol podria acabar primer.
Pel que respecta a la partida de Bellreguard, Punxa i Seve no ho han ficat fàcil. D’inici s’han adjudicat els primers dos jocs amb un alt nivell de pilota. La parella ha desplegat un joc ofensiu i ha estat prou certera a l’hora de tancar els quinzes. Tot i este domini, Ximo i Tonet IV han sabut aguantar els seus envits i a poc a poc han anat sumant jocs fins a capgirar el marcador. No obstant això, els tres jocs han estat igualats però Punxa i Seve no han estat afortunats. Tal es així, que amb val-net per igualar a 15, Punxa i Seve no han pogut tancar-lo i Ximo i Tonet IV ho han aprofitat. El 20-10 ha desmotivat a Punxa i Seve per a lluitar per alguna cosa més, i finalment han claudicat davant els seus rivals. Com anècdota, Punxa ha enviat una pilota a l’orella de Seve amb 10-5 a favor seu al marcador, encara que el mitger ha pogut continuar sense problemes.
TROFEU DIPUTACIÓ DE VALÈNCIA DE FRONTÓ
Adzeneta del Maestrat viurà una nova jornada festiva de frontó. Puchol II i Adrián de Museros s’enfrontaran a De la Vega i Bueno en la seua segona partida del Trofeu Diputació de València. Ambdues formacions sumen 2 unitats, encara que la parella de De la Vega marxa segona per un millor coeficient de jocs. Guanye el que guanye a Castelló, ficarà les coses molt difícils a Pere Roc II i Carlos de Massalfassar, últims amb una unitat i amb només una jornada per disputar-se.