ELS PUNTS DEL DIUMENGE DE LA LLIGA CAIXABANK – TROFEU DIPUTACIÓ DE VALÈNCIA SE’N VAN CAP A XERACO I BENIDORM

La tercera jornada de les lligues s’ha tancat este diumenge. La competició de raspall ha visitat el trinquet d’Oliva i la d’escala i corda el de Murla, amb victòries per als equips representatius de Xeraco i Benidorm, que a més no han deixat que els rivals puntuen.

En la Lliga CaixaBank de raspall – Trofeu Diputació de València, el trio de Xeraco de Vicent, Raúl i Murcianet ha superat al de Castelló amb Badenes, Seve i Bossio per 30-0.

La superioritat dels vencedors ha estat molta. Al rest han sumat per les bones parades de Raúl de les tretes de Badenes i la mobilitat i encert de Murcianet per a restar i encarar-se a la llotgeta i a la galeria. L’aportació de les línies capdavanteres en esta part del trinquet era tanta, que Vicent pràcticament ha estat un espectador en una ubicació privilegiada.

Al dau, el rest de Xeraco sí que ha tingut molta influència en la consecució dels jocs per la potència de la seua treta. Davant, Raúl i Murcianet han estat molt llestos per a aprofitar les pilotes posteriors al traure per a acabar ràpidament el quinze.

En el trio de Castelló hi ha hagut més voluntat que eficàcia. Cap de les tres línies han rendit com podria, encara que tots ho han intentat.

Amb este resultat, Xeraco iguala al capdavant de la classificació amb 4 punts amb les formacions del Genovés i Oliva encara que se situa líder pel seu millor coeficient de jocs mentre que Castelló, que debutava, es queda cuer perquè és l’únic equip sense punts.

MURLA

Al trinquet de Murla i pel que respecta a la Lliga CaixaBank d’escala i corda, l’equip de Benidorm amb Salva Palau, Salva i Álvaro Gimeno ha superat al de Pedreguer-masymas de Giner, Tomàs II i Héctor per 60-45.

L’actuació dels vencedors ha sigut molt bona i la dels derrotats irregular. Però com el trio de Pedreguer té tant de potencial, ha estat a punt de sumar un punt en la reacció que ha tingut en la segona meitat de la partida.

Salva Palau ha liderat la victòria amb la seua fortíssima pegada d’esquerra, que a un trinquet no massa gran com el de Murla i amb la perfecta execució que ha mostrat, en veritat ha resultat letal per als contraris.

L’altre substitut del dia, perquè recordem que Genovés II i Nacho no han jugat per positiu en la Covid, ha sigut Salva i el de Massamagrell també ha sumat molt per al seu equip, destacant sobretot en la seguretat oferida i la capacitat per a passar pilota. En la punta, Álvaro també ha fet molt de mal amb les seues rematades amb potència.

El trio derrotat ha pagat els moments de desconcert que ha permés que els seus rivals es distanciaren de manera considerable en posar el marcador en 50-30. Així i tot, Giner, Tomàs II i Héctor han demostrat que el seu és un equip amb moltes virtuts i possibilitats.

Amb este desenllaç, Benidorm debuta amb victòria i amb 2 punts iguala a la formació de Pedreguer-masymas, que ja ha completat dues partides.

GUADASSUAR I PILES

La Lliga CaixaBank d’escala i corda continuarà el pròxim dimecres al trinquet de Guadassuar on l’equip d’Almussafes de De la Vega, Pere i Bueno s’enfrontarà al de Montserrat amb Marc, Jesús i Guillermo.

En la Lliga CaixaBank de raspall – Trofeu Diputació de València, la tercera jornada començarà el pròxim divendres al trinquet de Piles on el trio del Genovés de Montaner, Tonet IV i Ibiza jugarà contra el de Barxeta amb Moltó, Canari i José.