La Copa Caixa Popular en la modalitat de raspall es traslladarà este divendres al trinquet del Genovés on la formació local de Badenes i Tonet IV s’enfrontarà a la de Castelló de Rugat amb Ian i Brisca.
La victòria té un premi important: la continuïtat en la competició. L’equip vencedor es posaria amb 4 punts, que serien suficients per a evitar la quarta posició del Grup A, que és l’eliminatòria. Per la seua part, el derrotat mantindrà les opcions intactes encara que s’ho jugarà tot a una carta en la tercera i definitiva jornada d’esta primera fase.
En la seua estrena, que es va concretar amb victòria, les dos parelles van oferir un rendiment molt satisfactori. La del Genovés va superar a la de Barxeta, amb Moltó i Murcianet, que a hores d’ara és líder.
En esta partida va destacar especialment Badenes per la seua regularitat i per ser capaç d’assumir la responsabilitat en els moments en el qual Tonet IV no va tindre sort en la consecució del quinze.
Ian i Brisca van debutar i guanyar davant Iván i Ricardet, que de moment tanquen la classificació en el Grup A, i van recordar en molt a la parella que l’any passat es va proclamar campiona per la seua compenetració, el bon repartiment de les tasques ofensives i defensives i la bona execució de les jugades.