Divendres 24 de novembre_2023
a les: 14.17h Funpival
LA FINAL DEL V TROFEU MESTRES DE RASPALL ES JUGA ESTE DISSABTE A LA LLOSA DE RANES
Els millors pilotaris de la temporada es reuneixen cada any en el Trofeu Mestres. Una competició on es premia la trajectòria de cada jugador, principalment entre les tres grans competències al calendari d’elit: la Lliga, el Campionat Individual i la Copa. Amb tot açò, és l’hora de descobrir als campions de la cinquena edició en la modalitat de raspall. Per un costat estan Ian, Tonet IV i Momparler. Per l’altre costat esperen Salelles II, Seve i Bossio. El trinquet de la Llosa de Ranes serà l’escenari on ambdós trios es batran en la disputa pel títol que defineix als Mestres en la raspada. Serà a les 17.30 hores en una partida que es podrà seguir en directe a través d’À Punt.
El camí per a arribar a la final va ser diferent per a cada trio. Els primers a classificar-se van ser Salelles II, Seve i Bossio. El V Trofeu Mestres de raspall va obrir les semifinals amb una victòria d’este equip sobre Iván, Lorja i Néstor per 30-20. Una partida que va demostrar perquè esta competició reuneix als millors de la temporada. Els sis pilotaris van ratllar al nivell que corresponia i deixant clar que arriben al tram final de la temporada en un molt bon moment de forma.
El resultat mateix va deixar a les clares la igualtat que es va viure sobre les lloses. Quinzes treballats i jocs que es convertien tant des del dau, com des del rest. Finalment, Salelles II, Seve i Bossio van véncer perquè van ser un bloc, amb la feina ben repartida i millor executada en cada línia i així aportar cadascun a la victòria.
En altre sentit, l’altra semifinal va ser totalment diferent. Ian, Tonet IV i Momparler van classificar-se en guanyar a Badenes, Canari i Ricardet amb una victòria sabatera, és a dir, 30 per cap. Un resultat que demostra la superioritat amb la qual el trio finalista va superar l’eliminatòria i lluitarà pel títol este dissabte a la Llosa de Ranes.
Respecte a la partida, Tonet IV va liderar el seu equip, tal com correspon al número u, gràcies a la seua capacitat al colp i la fam que guarda a cada jugada. Així, Ian i Momparler també van poder intervenir d’una manera més còmoda per a participar activament a cada jugada i materialitzar una victòria molt més ràpida del que s’esperava.
"Som pilotaris i ens agrada jugar". Ja teniu la cançó 'Va de bo' a YouTube
Dilluns 23 de desembre_2024
DANI MIQUEL CONVIDA A PARTICIPAR ALS MÉS MENUTS EN EL VIDEOCLIP DE LA CANÇÓ ‘VA DE BO’
Dijous 28 de novembre_2024
MOLT INTERESSANT POSADA EN COMÚ D'EXPERIÈNCIES I VALORACIONS EN LA 'JORNADA CLUBS DE RASPALL'
Dissabte 14 de setembre_2024
Contacte
Fundació de la Comunitat Valenciana per la Pilota Valenciana
C/ Sant Francesc de Borja Nº 56
CP:46701 - Gandia
Telèfon: 664 65 45 87
Email: info@funpival.es