Dissabte 20 de maig_2023
a les: 23.03h JAM
LA III LLIGA 2 D’ESCALA I CORDA ÉS DE JULIO PALAU, CARLOS I GUILLEM PALAU
El trinquet de Vilamarxant ha viscut una gran festa este dissabte per a descobrir als campions de la III Lliga2 d’escala i corda. Julio Palau, Carlos i Guillem Palau han sigut els vencedors de la final sobre Mario, Héctor i Javier Campos. Una victòria que ha arribat amb 60-55 en una partida que ha tingut diferents fases en el marcador.
L’equip de Mario ha sigut el primer a pegar fort en el marcador. Els rojos arribaven més i carregaven amb més cap, mentre que els blaus els ha costat d’inici, encara que en el segon joc ja han disposat de val. Brots verds que veurien a continuació. Els dos jocs següents han sigut blaus per a igualar a 25.
Amb 40-35, Palau i companyia han trencat esta ratxa des del rest i han sumat des del dau. Un fet que ha suposat un avantatge en el marcador de dos jocs. Això no obstant, els rojos no es donaven per perduts. Mario i Héctor han recuperat l’ofensiva per a contrarestar la diferència i igualar a 50. Una dinàmica que ha continuat per a avançar-se 55 a 50.
En acabar la final, en el lliurament de trofeus han participat el coordinador de pilota de la Generalitat Valenciana, Salvador Escrivà; l’alcalde de Vilamarxant, Xavier Jorge; el president de la Fundació per la Pilota, Juan Ureña; l’alcalde de Riba-roja, Robert Raga; el regidor d’Esports de Vilamarxant, Gabriel Castellano; el regidor d’Urbanisme i Hisenda de Vilamarxant, Héctor Troyano; i Joan Alepuz, com a membre de la Comissió Executiva de la Fundació.
MARRAHÍ, CLASSIFICAT PER ALS QUARTS DE FINAL DEL CAMPIONAT INDIVIDUAL
L’altra cita d’este dissabte estava radicada al trinquet de Bellreguard. Ací, Marrahí ha guanyat a Ian per 25-0 en una partida corresponent als huitens de final del XXXVII Campionat Individual de raspall – Trofeu President de la Generalitat Valenciana.
Una partida on el mateix resultat reflecteix el domini del rest de Castelló. Ian no ha pogut desplegar la seua millor versió i ha permés que Marrahí controlara el ritme del joc fins a apoderar-se de la victòria.
Ara, Marrahí es classifica per als quarts de final on competirà en el grup A contra Tonet IV, Vercher i Moltó.
La competició continua este diumenge al trinquet de Castelló. A les 18.30 hores, Murcianet s’enfronta amb Badenes. Un duel que mesura a un mitger contra un rest. Mentre que Murcianet entra directament als huitens de final, per arribar als quarts de final en l’any 2022, Badenes ha hagut de superar una prèvia on va véncer a Ximo per 25-10.
En la modalitat d’escala i corda, al trinquet de Pedreguer s’ha jugat este dissabte una eliminatòria prèvia en la qual Guillermo ha superat per 60-15 Adrián II. El resultat és bona mostra de la superioritat del vencedor, que en huitens de final es trobarà amb Salva Palau.
PRIMERA VICTÒRIA PER A SALELLES II I PERE ROC II EN EL CAMPIONAT INDIVIDUAL; PUCHOL II TAMBÉ SUMA
Dissabte 03 de juny_2023
ÚLTIMA HORA: Giner no jugarà davant Puchol II per una indisposició estomacal
Dissabte 03 de juny_2023
Contacte
Fundació de la Comunitat Valenciana per la Pilota Valenciana
C/ Marques de San Joan Nº32 Baix
CP:46015 - València
Telèfon: 664 65 45 87
Email: info@funpival.es