LA PARTIDA DE LA LLIGA2 PROGRAMADA ESTE DIJOUS A PELAYO QUEDA AJORNADA PER LESIÓ DE LLUÍS DE LA VEGA

El calendari de la Lliga2 d’escala i corda ha hagut de tornar a ser modificat, en este cas a causa d’una lesió. La partida programada este dijous al trinquet Pelayo que havia d’enfrontar a De la Vega i Efrén contra Salva Palau i Salva queda ajornada fins a una nova data perquè De la Vega pateix una ‘sentada’ en la mà i no arribaria en condicions a la confrontació.

Este canvi es suma als ja anunciats: en la mateixa competició d’escala i corda, el divendres també hi havia partida programada a Vila-real, que es jugarà un altre dia per la baixa de Julio Palau.

Pel que fa a la Lliga2 de raspall, la partida del pròxim dissabte a Bellreguard que havia d’enfrontar a Ximo i Roberto contra Badenes i Momparler no es disputarà perquè Roberto continuarà substituint a Sanchis en la Lliga CaixaBank – Trofeu Diputació de València i el mitger jugarà eixe mateix dissabte a la Llosa de Ranes.

Tot i els canvis, els trinquets de Pelayo, Vila-real i Bellreguard mantenen intacta la seua oferta i tots tres acolliran partides de primer nivell encara que no siguen de campionat.