MOLT A DIR A VILAMARXANT ESTE DIVENDRES EN LA XXXIII LLIGA CAIXABANK D’ESCALA I CORDA

Les Lligues CaixaBank avancen a cada setmana i este divendres es viurà un duel frenètic al trinquet de Vilamarxant. La XXXIII Lliga CaixaBank d’escala i corda enceta la cinquena jornada amb l’enfrontament dels combinats representatius d’Almussafes, amb De la Vega, Tomás II i Bueno; i de Dénia, amb Francés, Santi i Carlos, que donarà inici a les 18.30 hores i es podrà seguir en directe a través de Proximia TV.

Els dos punts en joc són un gran premi per a qualsevol dels dos equips. Davant la igualtat que es viu en la classificació, cal sumar per a evitar l’última plaça. És per això que els deniers han d’apretar de valent per a escapar de la zona perillosa. Francés, Santi i Carlos són els cuers amb dues unitats i tres partides per davant. Una derrota o no sumar una unitat significaria començar a dependre d’altres resultats per a evadir el perill de ser els descartats. Els deniers guarden dos punts gràcies a l’única victòria aconseguida, ja que van caure a les altres dues partides sense arribar als 50 tantejos.

A l’altre costat de la corda, els almussafencs tampoc poden despistar-se. Amb cinc punts en el caseller, De la Vega, Tomás i Bueno marxen en la cinquena plaça igualats amb altres dos trios. Si guanyen este divendres i Dénia no puntua, els de la Ribera Alta s’assegurarien estar en la següent fase de manera matemàtica. Així mateix, este resultat també classificaria al conjunt de Benidorm, amb Pere Roc II, Jesús i Héctor, líders amb set punts. I és que Francés i companyia tindrien quatre punts més en joc i la diferència seria de cinc unitats amb els dos combinats citats anteriorment.

XL LLIGA CAIXABANK DE RASPALL

Més tranquil·la serà la jornada d’este divendres en la XL Lliga CaixaBank de raspall. El trinquet del Genovés viurà un duel sense res en joc més que l’orgull. Tant l’equip representatiu d’Oliva, amb Salelles II, Brisca i Sergi; com el de La Llosa de Ranes, amb Iván, Murcianet i Ricardet, tenen la plaça assegurada en la següent fase. L’última derrota del combinat de Xeraco, amb Montaner, Canari i Ibiza, va suposar la classificació matemàtica d’ambdós trios amb dues jornades d’antelació. Així, la partida que obri la sisena data només servirà per a acabar en millor lloc en la primera fase, ja que la segona ronda la puntuació començarà de zero.

L’equip d’Iván guarda set unitats al caseller amb tres victòries i una derrota, mentre que Salelles II i companyia els segueixen en la classificació amb sis punts, producte de dues victòries i dues derrotes. El que està clar és que els aficionats del Genovés viuran una partida entre dos dels combinats més destacats fins al moment.

LLIGA2

El trinquet de Pelayo ha sigut este dijous l’escenari de les anades de les prèvies de la Lliga2. Una competició que enguany tornarà a disputar-se, amb el suport de la Conselleria d’Educació, Cultura i Esport, perquè els joves que s’esforcen i treballen per a arribar a l’elit tinguen activitat i continuïtat. Dels set equips que competiran, només cinc estan configurats del tot. Això es deu perquè, afortunadament, hi ha massa aspirants per a ocupar la posició de rest i amb estes eliminatòries aconseguiran el bitllet definitiu.

En la primera partida, Pablo de Borriol i Morret han guanyat per 60-50 a Capellino i Muedra II. El mateix resultat s’ha viscut en la victòria de Vicent de Vinalesa i Álvaro Mañas davant Carlos Donat i Javi Campos.

Cal recordar que el dijous següent, dia 15 de febrer, es completarà la tornada i es designarà als classificats per a la Lliga2. L’equip vencedor serà aquell que aconseguisca dues victòries, independentment del resultat. Si en la tornada guanya l’equip que va perdre la primera partida, es jugaria un desempat.