ONTINYENT ÉS MÉS LÍDER I BARXETA ES QUEDA SENSE OPCIONS

La Copa Diputació de València – Caixa Popular en la modalitat de raspall ha visitat este dimecres el trinquet de Guadassuar on, en partida corresponent al Grup B, l’equip d’Ontinyent d’Iván i Seve ha superat al de Barxeta de Moltó i Roberto pel resultat de 25-5.

Amb este desenllaç, Moltó i Roberto s’han quedat sense opcions de classificar-se per a les semifinals. Per part seua, Iván i Seve són encara més líders del seu grup i mantenen la seua immaculada trajectòria amb ple de victòries.

La partida ha estat molt decantada en els tres primers jocs, que Iván i Seve han sumat a la carrera. El primer net al dau amb dues tretes directes del pilotari d’Ontinyent, perfectament executades en picar fort a la muralla perquè la pilota acabara baix l’escala. Els altres dos quinzes han estat de Seve, que ha definit magníficament en la jugada posterior a la treta d’Iván.

En el segon parcial, el protagonista ha estat el punter de Castelló, primer per la seua capacitat per a parar les tretes de Moltó i també per la manera en la qual s’ha preparat el quinze carregant amb les dues mans fins que els rivals li han deixat la rematada clara. Iván s’ha dedicat a cobrir les esquenes del seu company, que quan no l’ha tinguda clara l’ha deixada passar sabedor de la seguretat del seu rest.

En el tercer, la treta d’Iván ha tornat a condicionar. El quinze l’ha acabat Seve, però en aprofitar les pilotes mortes que han deixat els rivals en no poder contrarestar la primera pilotada del rest d’Ontinyent.

A continuació s’ha igualat la partida. Moltó ha fet un pas endavant des del dau i amb ell Roberto. El de Barxeta ha espentat amb la treta o en jugada i el d’Alzira ha definit bé trobant els espais, de manera que la parella de Barxeta ha estrenat el seu caseller (15-5).

I si bé és cert que Moltó i Roberto no han tornat a anotar, la brega s’ha mantingut en els jocs següents, en els quals els dos representants de Barxeta han disposat de val. En estos dos parcials, els intercanvis han estat de qualitat per part dels dos bàndols.

CASTELLÓ DE RUGAT

La següent partida es jugarà este dijous al trinquet de Castelló de Rugat. Ara la lluita es concentra en el Grup A i més concretament en l’enfrontament entre l’equip de Xàbia amb Vercher i Raúl contra el de Xeraco de Badenes i Canari.

La parella de la Marina és líder i està invicta mentre que la de la Safor és tercera i es troba a 3 punts de les places de les semifinals. Les urgències, per tant, arriben del costat de Badenes i Canari, que han de guanyar o almenys sumar perquè les seues opcions no es reduïsquen a la mínima expressió.

En la competició germana de la modalitat d’escala i corda, la pròxima partida es jugarà el divendres a Sueca on s’enfrontaran els dos equips que de moment ocupen les places que classifiquen per a les semifinals en el Grup A, el de Montserrat de Marc i Pere i el de Benidorm amb Soro III i Jesús.