El Trofeu Castelló de Rugat – Premi Frutas Bollo ha començat este dimecres al trinquet de la mateixa localitat de la Vall d’Albaida amb la disputa de la primera semifinal. Salelles II i Seve ja esperen rivals en la lluita pel títol després de superar per 25-10 a Iván i Canari.
La parella vencedora ha ratllat a molt bon nivell des del primer quinze. Al contrari, la derrotada ha jugat prou per davall de les seues possibilitats en les dos línies.
La diferència de forces entre ambdues parelles s’ha pogut constatar clarament en els dos primers jocs. Salelles II ha sigut un martell, per a atacar o restar, mentre que Seve ha emprat les dos mans per a neutralitzar el perill i, sobretot, per a fer mal als contraris.
A partir d’ací, Iván i Canari han volgut entrar en partida i la voluntat de fer les coses bé ha permés que feren un parell de jocs, però la superioritat de Salelles II i Seve continuava sent evident. I, efectivament, els ara ja finalistes han fet els seus tres jocs restants amb autoritat i solvència.
La segona semifinal es jugarà el dissabte, però al trinquet de la Llosa de Ranes. Atenció perquè entra en escena el flamant tetracampió individual Tonet IV, que en companyia de Badenes jugarà contra Marrahí i Brisca.