UNA FINAL QUE APUNTA A ESPECTACULAR EN EL TROFEU AJUNTAMENT DE LA LLOSA DE RANES

El Trofeu Ajuntament de la Llosa de Ranes – Premi Bonestar torna este dissabte al trinquet de la mateixa localitat de la Costera per a la disputa de la final. I atenció perquè la cloenda apunta a espectacular tenint en compte qui són els aspirants al títol i el moment de forma en el qual es troben en l’actualitat.

De roig jugaran Marrahí i Tonet IV pel privilegi que té el campió individual d’utilitzar este color fins que algú li lleve el ceptre. No cal dir que el mitger del Genovés manté la seua hegemonia en el trinquet i per a l’ocasió ha compartit equip amb un bon amic, que és un altre dels preferits de l’afició per la seua manera de jugar i pel seu carisma.

Esta és una parella que fa fredat. Poderosa a més no poder i letal si els seus components juguen el que poden i saben. I així va passar en la primera semifinal, on van superar en partida sabatera a Vercher i Canari.

Enfront, amb equipació blava, estaran Iván i Seve, una parella que no té res a envejar a la rival. El rest d’Ontinyent arriba pletòric per la consecució del títol en la Lliga, que no ha fet sinó confirmar que és un dels pilotaris de referència des de fa temps. I si de referència parlem, Seve és un imprescindible al mig en els esdeveniments més importants, condició de privilegi que s’ha guanyat a força de victòries i grans actuacions.

Esta parella també pot pegar molt fort encara que, tal vegada, la tècnica que atresoren les dos línies siga la seua principal virtut. En la seua semifinal van haver de treballar-se la victòria davant Salelles II i Brisca, que van ratllar a un gran nivell.

BONILLO I JOSÉ, PRIMERS FINALISTES DE LA LLIGA2

En la mateixa modalitat de raspall, Bonillo o José s’han convertit en els primers finalistes de la Lliga2 de raspall en tornar a guanyar a Rafa d’Alzira i Momparler en la tornada de la semifinal disputada este divendres a Piles. La partida s’ha resolt per l’ajustat marcador de 25-20.

Bonillo i José accedeixen a la final després de superar la que havia sigut la millor parella de la competició en la fase regular. Per tant, demostració de poders i d’intencions dels primers aspirants al títol.

El cartell de la final es concretarà el pròxim dimarts al trinquet d’Oliva amb el segon duel de la semifinal que enfronta Ximo i Rafa de Gavarda contra Boronat i Bossio. De moment, avantatge per als segons per la victòria del passat dimecres a Castelló de Rugat.