El divendres ve carregat d’activitat en la Copa Diputació de València – Caixa Popular, que completarà fins a tres partides entre les dues competicions i modalitats.
La més rellevant a efectes de classificació tindrà lloc a la nit al trinquet de Vila-real i per tant correspon a la competició en la modalitat
d’escala i corda. A les 22.45 hores, l’equip de la Pobla de Vallbona de Puchol II i Carlos s’enfrontarà al de Dénia amb Pere Roc II i Félix.
La parella del Camp de Túria ja està classificada per a les semifinals, però encara no sap si passarà com a primera o segona del Grup B, la qual cosa és important perquè en les semifinals s’enfrontaran els primers d’un grup contra els segons de l’altre.
Ara bé, hi ha més en joc al costat de l’equip de la Marina, que podria assegurar-se la passada a les semifinals. Per a complir amb l’objectiu necessita sumar un punt més, que aconseguiria arribant a 50.
En la competició germana de raspall, al trinquet del Genovés jugaran els dos millors equips del Grup A, que ja estan classificats, però encara no han definit si acabaran la ronda en curs en primera o segona posició. De moment manen en la taula els representants del Genovés, Salelles II i Tonet IV. I amb un punt per davall estan Vercher i Raúl, de l’equip de Xàbia. La partida, que perfectament podria ser una final anticipada, es retransmetrà en directe per ProximiaTV a partir de les 18.30 hores.
També pot ser una final anticipada la confrontació programada a Sueca, on novament s’anuncia als dos millors equips, però del Grup B. Un és el representatiu d’Ontinyent, amb Iván i Seve, que accediran a les semifinals com a primers. I l’altre és el de Sueca, de Vicent i Lorja, que serà segon encara que podria passar igualat a punts amb els seus rivals de demà.
La sessió al trinquet de Sueca començarà a les 16.30 hores amb una altra partida de competició, en este cas de la Copa 2 Caixa Popular d’escala i corda. Julio Palau i Guillermo s’enfrontaran a Pablo de Borriol i Bueno. Els primers van debutar amb victòria mentre que l’estrena dels seus rivals va ser amb una derrota, però per un ajustat 60-50, resultat gràcies al qual van sumar 1 punt.
BARBARITATS DE JUGAR A PELAYO
Tanquem per hui fent referència a la partida disputada este dijous al trinquet Pelayo, primera de les dues programades per la Universitat de València dins dels actes de benvinguda al nou curs. Giner i Álvaro Gimeno han superat a José Salvador i Héctor per 60-55 en una confrontació que ha estat, sense exagerar gens ni miqueta, espectacular.
El duel ha sigut una constant de carregar, de soltar bombes, de parar-les, de passar pilotes impossibles, de força, de tècnica. Una barbaritat de jugar els quatre pilotaris, amb José Salvador i Héctor manant en el marcador per un o dos jocs fins que Giner i Álvaro han igualat a 40.
Posteriorment, novament avantatge per a José Salvador i Héctor, inclús per a acabar amb 55-50 i val-15. Però encara quedava més espectacle per a arrodonir una partida sensacional, que finalment han guanyat Giner i Álvaro Gimeno en una altra remuntada èpica.
La segona sessió de la benvinguda tindrà lloc al mateix trinquet Pelayo el dissabte dia 30, en este cas amb Francés i Hilari mesurant les seues forces davant Salva Palau i Guillermo.