Dijous 14 de setembre_2023
a les: 21.19h Funpival
PILES, VILAMARXANT I VILA-REAL, PRÒXIMES PARADES DE LA COPA CAIXA POPULAR
La Copa Caixa Popular completarà este divendres fins a tres partides programades als trinquets de Piles, Vilamarxant i Vila-real.
Al recinte de la Safor continua la competició a raspall, que va començar el passat dimecres. Serà la segona partida de la fase inicial i també segona en el Grup B, en este cas enfrontant a l’equip d’Oliva de Salelles II i Canari contra el de Xeraco amb Vicent i Lorja.
Dos parelles més que comencen a competir amb l’esperança i voluntat d’arribar molt lluny. Capacitat i poders en tenen; ara cal comprovar com s’acoblen els jugadors i si són capaços de rendir d’acord amb les seues possibilitats.
Pel que respecta als trinquets de Vilamarxant i Vila-real, estos són els escenaris que acolliran les partides inaugurals de la XVI Copa Caixa Popular d’escala i corda.
Al recinte del Camp de Túria jugaran l’equip de Pedreguer-masymas, amb Francés i Hilari com a substitut del lesionat Pere, i el de Montserrat amb Marc i Conillet. Estes parelles estan enquadrades en el Grup B.
En el trinquet castellonenc, i en este cas en partida corresponent al Grup A, la parella de Benidorm de Pere Roc II i Santi s’enfrontarà a la d’Almussafes amb De la Vega i Jesús.
Les dos partides es presenten força interessants i els quatre equips llests per a encetar un camí complicat que en esta primera fase acabarà amb l’eliminació de l’equip amb menys puntuació de cada grup.
IX PREMIS CÀTEDRA DE PILOTA ALS MILLORS TREBALLS DE FI DE MÀSTER I DE FI DE GRAU
Dimecres 10 de setembre_2025
Contacte
Fundació de la Comunitat Valenciana per la Pilota Valenciana
C/ Sant Francesc de Borja Nº 56
CP:46701 - Gandia
Telèfon: 664 65 45 87
Email: info@funpival.es